Har du savnet banekjøring? Nå har du sjansen her!
Kostnadene med baneleie og alt som hører med har blitt så høye at én klubb vanskelig kan regne det hjem. Derfor har vi gått inn i et samarbeid med fire andre klubber gjennom KNA Klubbforum. Det betyr at medlemmene i disse klubbene har adgang til hverandres banearrangementer, og melder seg på som vanlige medlemmer. Til medlemspris.
Vi ønsker samarbeidende klubber, våre egne medlemmer og andre interesserte hjertelig velkommen til banetreff. Sørg for å være ute i god tid!
Husk at hvis du ikke er NSK-medlem må du ha med gyldig medlemskort eller annet bevis på at du er medlem og har betalt i en av klubbene som er tilknyttet KNA samarbeidet.
Tidsskjema
13:00-21:30 – NSK Crew
13.30 – Innsjekk åpner
13.30 – Teknisk åpner
Førermøter
14.30 – Førermøte 1
15.30 – Førermøte 2
17.00 – Førermøte 3
Heat
15:00 – 15:25 Heat 1 – Rutinerte
15:30 – 15:55 Heat 2 – Urutinerte
16.00 – 16.25 Heat 2 – Rutinerte
16.30 – 16.55 Heat 3 – Urutinerte
17.00 – 17.20 Heat 4 – Rutinerte
17.30 – 17.55 Heat 4 – «Lugna halvtimmen»
18.00 – 18.25 Heat 5 – Urutinerte
18.30 – 18.55 Heat 6 – Rutinerte
19.00 – 19.35 Heat 7 – Urutinerte
19.30 – 19.55 Heat 9 – Rutinerte
20.00 – 20.25 Heat 10 –Free for all
20.30 – 20.55 Heat 11 – Free for all
21.00 – Slutt/utsjekk
21:00-21:30 – Rydding/ hjem
Prisen er kr. 2000 for mulighet til seks timers kjøring på Nordens desidert fineste bilbane.
Vi vil også stille med instruktører som vil vise sporvalg og gi tips/råd vedrørende banekjøring under «lugna halvtimmen», som vi forsøker å få til 1-2 ganger i løpet av dagen.
Banekjøring er en opplevelse – håper vi sees!

